Ibanez GRG170DX BKN

CENA S DPH
5 480 CZK
219,20 EUR
CENA BEZ DPH
4 567 CZK
184,20 EUR
Doprava ČR:
ZDARMA
Doprava SR:
ZDARMA
Záruka:
36 měsíců
Nejlepší ceny. Našli jste někde v EU lepší cenu?
Pokusíme se Vám dát cenu ještě nižší!
CHCI LEPŠÍ CENU »
 ihned k dodání 1-2 ks
skladem
Doba dodání 1-2 dny, osobně ihned k odběru na prodejně: Praha
splatky
Nákup na splátky
on-line nebo na našich prodejnách
více »
splatky
Propagujte nás
A získejte další výhody !!!
více »
ok
30 dní na vrácení zboží
více »
volejte zdarma
Volejte k nám ZDARMA
bezplatná linka:
800 111 170
více »

Ibanez GRG170DX BKN • GRG serie elektrická kytara snímače: HB (PSND 2) + SC (PSND S) + HB (PSND 1)
barva: BKN (Black night)



Japonská firma Ibanez je v současnosti jedním z nejpřednějších světových výrobců elektrických a akustických kytar, baskytar, efektů, zesilovačů a dalšího elektronického příslušenství k těmto nástrojům. Jednotlivé výrobní závody se vedle mateřských japonských ostrovů nacházejí na mnoha místech světa vč. USA, Koreje, Indonézie...
Firma je proslulá svým inovativním přístupem k výrobě nástrojů a v průběhu posledních desetiletí přispěla výrazně k vývoji a zdokonalení kytarového tremola se zámky, konstrukce vícevrstvého a průchozího krku, elektronického zapojení, odlehčených korpusů a v neposlední řadě jí můžeme připsat na účet i razantní nástup sedmi a více strunných nástrojů u jehož zrodu rovněž stáli konstruktéři Ibanez.
Produkty Ibanez můžeme bez nadsázky označit za naprosto univerzální nástroje vhodné pro většinu hudebních stylů. Až na výjimky poskytují svému majiteli univerzální kombinace snímačů, pro něž není problém dosáhnout křišťálově čistého zvuku i hutného metalového zkreslení. Jsou tedy vhodné pro všechny muzikanty, ať už se zaměřují na rock, metal, pop, alternativu, jazz či jakýkoli jiný hudební styl.

Výše uvedené ostatně dokládá i nespočetný seznam jmen světových muzikantů spojených se značkou Ibanez:
• Joe Satriani
• Steve Vai
• John Scoffield
• Munky (KoRn)
• Mick Thomson (Slipknot)
• Paul Gilbert (Mr.Big, Racer X)
• Noodles (The Offspring)
• Martin Hagstrom a Frederik Thordendal (Meshuggah)
• Terry Balsamo (Evanescence)
• Brad Delson a Mike Shinoda (Linkin Park)
• A mnozí další.

Snímače Ibanez
• Humbucker PSND1: snímač s keramickým magnetem určený ke krku. Silný signál, který je konkrétní a není příliš bahnitý.
• Humbucker PSND2: snímač s keramickým magnetem, vhodný zejména ke kobylce. Silný výstupní signál s množstvím vyšších harmonických kmitočtů.
• Single Coil PSNDS: Jednocívkový snímač s AlNiCo magnetem. Má poměrně silný výstup a velmi čistý zvuk.

Zapojení snímačů typ 1
• Konfigurace: HB-SC-HB
• Přepínač: 5-polohový
• 1. pozice: HBN
• 2. pozice: 1 cívka z HBN+SCM
• 3. pozice: SCM
• 4. pozice: SCM + 1 cívka z HBB
• 5. pozice: HBB

• GRG serie
• Tělo: lípa (barva černá/modrá)
• Menzura 648 mm,
• Krk: šroubovaný GRG 1, Radius 400 mm, šířka nultého pražce 43 mm, tloušťka nultého pražce 19,5 mm
• Typ pražců: velké
• Kobylka: tremolo (Fat 10)
• Ukotvení strun: v tremolo blocku
• Snímače: HB (PSND 2) + SC (PSND S) + HB (PSND 1)
• Elektronika: volume + tone, 5 polohový switch, možnost rozepínání HB v mezipolohách
• Klasický zástupce nástrojů značky Ibanez nabízející univerzální zvuk a vysokou kvalitu
• Barva: BK (Black night)

Právní upozornění k popisu výrobku: Veškeré popisy výrobků jsou zpracovávány našimi spolupracovníky výhradně pro společnost AUDIOTEK s.r.o.. Jakékoli užití spočívající v kopírování nebo napodobování popisu výrobku bez výslovného souhlasu společnosti AUDIOTEK s.r.o. je protiprávní, porušující práva společnosti AUDIOTEK s.r.o. k autorskému dílu a databázi a zakládající nekalosoutěžní jednání. Více informací zde »

MODEL: Ibanez GRG170DX BKN
POZN: Výrobce si vyhrazuje právo změnit specifikace produktu bez předchozího upozornění.

alternativní obrázky: Ibanez GRG170DX BKN


navigátor produktů (produkt se nachází také v těchto kategoriích):


ukázky produktu, videa:

   Hledat ukázky a videa produktu Ibanez GRG170DX BKN zde »

TIP: podržte CTRL a klikněte na odkaz výše a Youtube Vám vyhledá videa v nové záložce Vašeho prohlížeče

produkt je k dispozici v těchto barvách:

  vyrobek1.jpg  

Ibanez GRG170DX BKN

GRG serie elektrická kytara snímače: HB (PSND 2) + SC (PSND S) + HB (PSND 1)
barva: BKN (Black night)
5 480 CZK
219,20 EUR
 ihned k dodání 1-2 ks
skladem
Doba dodání 1-2 dny, osobně ihned k odběru na prodejně: Praha
  vyrobek1.jpg  

Ibanez GRG170DX JB

GRG serie elektrická kytara snímače: HB (PSND 2) + SC (PSND S) + HB (PSND 1)
barva: JB (Jewel Blue)
5 480 CZK
219,20 EUR
dodání na dotaz
skladem
informujte se telefonicky, mailem
  vyrobek1.jpg  

Ibanez GRG170DX CA

GRG serie elektrická kytara snímače: HB (PSND 2) + SC (PSND S) + HB (PSND 1)
barva: CA (Candy Apple)
5 480 CZK
219,20 EUR
doba dodání: 4-8 prac. dní
skladem
zboží je skladem u dodavatele

diskuze k produktu: Ibanez GRG170DX CA

TIP: pro další diskuze k tomuto výrobku zkuste projít i diskuze u jeho jednotlivých barevných variant (výše).

avatar
woou   |  29. listopadu 2005, 16:34
hezký..:-)
avatar
Lill...   |  30. listopadu 2005, 20:43
co takle mi ji dat jen tak zadarmo k vanocum ?? Embarassed)
avatar
alisca   |  1. prosince 2005, 10:01
5600 je jako zadarmo :-)
avatar
Netvor   |  15. prosince 2005, 13:02
Ibanez? Za pětapůl? Musim ho mít...
avatar
battlemaster   |  14. ledna 2006, 09:11
Kupuju! (Až budou $)(tzn. v září)
avatar
pashik   |  14. ledna 2006, 17:25
mam ji ;) pro amatera jako sem ja je to akorat.
avatar
Matthew   |  23. ledna 2006, 14:08
nevite nekdo odkud je dovezena Korea? Japonsko? ...
avatar
Wintersun   |  26. ledna 2006, 12:26
Supr.Jsem si ji obednal a napsali mi ze bude az v breznu Embarassed(
avatar
Mikas   |  28. ledna 2006, 13:32
Tak jsem si ji obědnal.A taky to vypadá až na ten březen.Snad to přežiju.
avatar
Viktor   |  10. února 2006, 18:46
JAPONSKO?? ROFL... Tak to máš dobrý představy.. Ne, je to Indonesie... ale každopádně jsem dnes na ten nástroj zkoušel hrát a za ty prachy je to fakt zázrak... Já mám jinak RG470 s EMG a jednu stavěnou sedmičku, nicméně, jak říkám, byl bych i třeba schopen na tohle odehrát v nouzi koncert...
avatar
vladka   |  11. února 2006, 08:31
no ja to asi beru =o).....teda uz asi urcite....ale barva metallic khaki je stejne nejlepsi Embarassed
2 viktor: sakra uz jsem chtela delat chytrou, ze vim odkud to je a ty ses vsude vzdycky driv :-/
avatar
metloš   |  13. února 2006, 17:27
Je sice pěkna ale doporučuju přidat naky ten tisic a koupit si tu za 7500 se zamkama. Ty sou v tvrde hudbě velmi duležite a tahle kytarka je nema
avatar
  |   poslat mail   |  14. února 2006, 08:10
Víte, tátok kytara je tak krásná, že ju prostě chcu, ale byl bych hrozně rád, kdyby mně sem třeba nekdo napsal aj její zápory. dík jak sviňa
avatar
kvásek   |   poslat mail   |  18. února 2006, 18:18
Je to skvělá kytara doporučuju
avatar
battlemaster   |  25. února 2006, 12:22
Ani nevíte jak jsem rád že jsem narazil na kytaru, kterou skoro všichni jen chválí... Původně jsem chtěl Stagg Stratocaster, ale je to shit a oproti téhle ještě designově dost zaostává (kašlu na to, že je strat klasika)
avatar
  |  28. února 2006, 08:20
Miluju ju.
avatar
Sapphire   |   poslat mail   |  9. března 2006, 22:29
drží ladění? nechce se mi dávat 2500 navíc jen kvůli zámkům, a pokud s touhle nejsou problémy, jdu do ní..
avatar
Sapphire   |  9. března 2006, 22:31
oprava - 2000 Embarassed
avatar
Zíno   |   poslat mail   |  12. března 2006, 20:26
Jo naladěná drží docela slušně. Mám ji asi necelej rok a jediné co občas zazlobí je G-cko, ale po po první doladění pak už nezazlobí. Jen si to chce pohrát s kobylkou aby nedrnčely struny o pražce, ale není to takovej problém. Rozhodně doporučuji nejen kvuli ceně. Pro začátečníka hodně dobrý.
avatar
Bodom.Child   |  5. dubna 2006, 16:02
mám dotaz...drží ladění i při použití tremola??chystam se tuhle krásku koupit taky abych neprodělal
avatar
Zíno   |   poslat mail   |  6. dubna 2006, 17:07
2 Bodom.Child: Ani při použití termola sem zatím s laděním neměl problémy. Jak říkám, když je dobře seštělovaná, tak můžeš vibrapákovat o 106 Embarassed I když občas aby se struny usadily v té správné poloze jen tak chytnu vibrapáku, natáhnu a pustim a ona se usadí. Ale ani to není vždycky potřeba...
avatar
Jim   |   poslat mail   |  22. dubna 2006, 15:32
Zdravim dela se tadle kytara i pro levaky????
avatar
Jim   |   poslat mail   |  22. dubna 2006, 15:32
Zdravim dela se tadle kytara i pro levaky????
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  22. dubna 2006, 15:44
Jasan , dělá se pro leváky ....
Takže pro mě ...... :-D
Jediná a nejlepší volba pro leváka .... Asi už tak za dva týdny bych ji mohl mít ....Ale nevím o kolik je drahší ...Čest , levoruký kytarista Thomas Iommi :-D
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  22. dubna 2006, 15:44
Jasan , dělá se pro leváky ....
Takže pro mě ...... :-D
Jediná a nejlepší volba pro leváka .... Asi už tak za dva týdny bych ji mohl mít ....Ale nevím o kolik je drahší ...Čest , levoruký kytarista Thomas Iommi :-D
avatar
Jim   |  24. dubna 2006, 13:45
Tak to je super.
avatar
Jim   |  24. dubna 2006, 13:45
Tak to je super.
avatar
Jim   |   poslat mail   |  24. dubna 2006, 13:55
Thomas: nechavas si ji poslat nebo pro ni jedes osobne ??? ja bych si ji chtel nejdriv vyzkouset.
avatar
Jim   |   poslat mail   |  24. dubna 2006, 13:55
Thomas: nechavas si ji poslat nebo pro ni jedes osobne ??? ja bych si ji chtel nejdriv vyzkouset.
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  25. dubna 2006, 06:58
Jim: No , já sem včera udělal přijímačky , tak jsem si ji objednal u nás v hudebninách , stojí 6760kč .......Dojde mi ve čtvrtek .....
Konečně budu moct hrát Iron Maiden , Black Sabbath , Accept a bude to znít ... Paní hudebnice jí tam měla na praváka , tak sem dotáhl kámoše a odzkoušeli jsme jí , a hraje fakt skvěle !!!!!!!!!!!!!
Mimochodem , celkem dobrou hudbu poslouchám už od desíti , ne ? :-D
Starý heavy metal 80.let ..........................................
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  25. dubna 2006, 06:58
Jim: No , já sem včera udělal přijímačky , tak jsem si ji objednal u nás v hudebninách , stojí 6760kč .......Dojde mi ve čtvrtek .....
Konečně budu moct hrát Iron Maiden , Black Sabbath , Accept a bude to znít ... Paní hudebnice jí tam měla na praváka , tak sem dotáhl kámoše a odzkoušeli jsme jí , a hraje fakt skvěle !!!!!!!!!!!!!
Mimochodem , celkem dobrou hudbu poslouchám už od desíti , ne ? :-D
Starý heavy metal 80.let ..........................................
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  25. dubna 2006, 18:28
Jim : Podle mě lepší kytaru neseženeš ..............Odzkoušej si ji v hudebninách , měli by ji tam mít .....
Když ji měli Tady v Karviné ( takovém západakově ) tak ji určitě budou mít i u Tebe .....
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  25. dubna 2006, 18:28
Jim : Podle mě lepší kytaru neseženeš ..............Odzkoušej si ji v hudebninách , měli by ji tam mít .....
Když ji měli Tady v Karviné ( takovém západakově ) tak ji určitě budou mít i u Tebe .....
avatar
Bubák   |  26. dubna 2006, 22:11
tahle kytárka se mi taky moc líbí..ale na jinym fóru jsem slyšel že je to pěknej sh*t a že je dost na nic...údajně jenom reklamní tah Ibanezu aby se dostal na nižší cenovou hladinu...co si o tom myslíte?
avatar
Bubák   |  26. dubna 2006, 22:11
tahle kytárka se mi taky moc líbí..ale na jinym fóru jsem slyšel že je to pěknej sh*t a že je dost na nic...údajně jenom reklamní tah Ibanezu aby se dostal na nižší cenovou hladinu...co si o tom myslíte?
avatar
Zíno   |  28. dubna 2006, 17:54
2 Bubak: Tak to si nemyslim. Určitě je to tah Ibanezu dostat se na trh s nižší cenovou třídou, ale ne za cenu prodeje sh*tu. Měl sem v ruce ještě pár kousků od Ibanezu, starší modely, ale vyšší modelové řady a nepřišlo by mi, že by nějak zaostávala. Možná není dokonalá, ale je to supr kytara a za ty prachy kor. Pokud někde nějakej vyhranej a rozmlsanej hudebník napsal, že je sh*t, tak to asi srovnáná s nějakym kouskem za 40 tisíc....
avatar
Zíno   |  28. dubna 2006, 17:54
2 Bubak: Tak to si nemyslim. Určitě je to tah Ibanezu dostat se na trh s nižší cenovou třídou, ale ne za cenu prodeje sh*tu. Měl sem v ruce ještě pár kousků od Ibanezu, starší modely, ale vyšší modelové řady a nepřišlo by mi, že by nějak zaostávala. Možná není dokonalá, ale je to supr kytara a za ty prachy kor. Pokud někde nějakej vyhranej a rozmlsanej hudebník napsal, že je sh*t, tak to asi srovnáná s nějakym kouskem za 40 tisíc....
avatar
Bubák   |  28. dubna 2006, 19:40
přemýšlím totiž o její koupi, je moc pěkná..jsem dost lama, hraju jenom na akustku a to ani ne rok tak jsem zjišťoval a zjišťov..jedine nevyhoda na ni je ze nema zamky, aole jak jste psali níž moc to nevadí, tak uvidime...zatim ještě musim šetřit=)
psali to na nejakym jinym shopu, ted si nevzpomenu kde a bylo tam vzdycky par nadsenejch ohlasu a par znechucenejch
avatar
Bubák   |  28. dubna 2006, 19:40
přemýšlím totiž o její koupi, je moc pěkná..jsem dost lama, hraju jenom na akustku a to ani ne rok tak jsem zjišťoval a zjišťov..jedine nevyhoda na ni je ze nema zamky, aole jak jste psali níž moc to nevadí, tak uvidime...zatim ještě musim šetřit=)
psali to na nejakym jinym shopu, ted si nevzpomenu kde a bylo tam vzdycky par nadsenejch ohlasu a par znechucenejch
avatar
kalba   |  3. května 2006, 22:31
opravdu bych doporučil přidat naky ten isic a jit do kytary se zamkama... vyplati se kralovsky
avatar
J...   |   poslat mail   |  6. května 2006, 17:34
O Ibanezkách se obecně říká, že to sou moc dobrý kousky, ale mohl by mi nějakej odborník poradit, jestli se na ně dá taky dobře začínat nebo sou lepší pro pokročilejší kytaristy? Já hraju totiž asi 7 měsíců na akustickou a chci přecházet na elektriku... Jen nevim, jestli mám přejít na Ibanezku nebo na něco inačíhoEmbarassed) Poraďte plííís Embarassed)
avatar
james bond   |  9. května 2006, 20:38
tak jeslti te netrapi penezni stranka tak do ni bez!!!!cim lepsi kytara na zacatek tim lip..........
avatar
Luki   |  12. května 2006, 16:49
myslite si že když hraju 2 roky na akustiku,že bych mohl začit hrat na tuhle Ibanezu? dik za radu...Embarassed
avatar
J...   |   poslat mail   |  22. května 2006, 21:52
Mylím si, že to vůbec nemusíš řešit. Já hraju na akustickou kytaru necelej rok a na elektrickou chci přecházet novej školní rok... Prej v tom neni moc velkej rozdíl. Z akustiky si odneseš akordy (teda ne všechny) a na elektrický budeš hrát hodně podobně. Ale asi je lepší začít na normální akustiku a ty máš 2 roky, tak si v pohodě.
avatar
jim   |  30. května 2006, 17:26
No takze ja du do ni. Ctu tady samy slova chvaly takze je to jasny. Dik
avatar
Mario   |   poslat mail   |  14. června 2006, 21:39
Zdar lidi vsem ji muzu doporucit, hraje krasne, mam ji necely mesic a jeji zvuk se mi proste zalibil, prazce nezvoni, prostredni snimac ma krasny cisty zvuk a dvoucivkovy akorat rizly Embarassed Dva roky jsem hral na Fender Squier stagemaster za 10 000,- a ted jsem pochopil ze lze hrat i na lepsi kytary za mene penez Embarassed Ti co chcou za malo penez hodne muziky at jdou s klidem do toho, jo jinak ji muzete videt v akci na http://uvaldy.ind.cz/interwal/index_puvodni.html
avatar
PRM   |  14. června 2006, 22:03
Hodí se tahle kytara na metal?a když nepoužívám vibrapáku tak stačí tahle? díky
avatar
Melachiash   |  31. července 2006, 13:48
ma tahle kytarka nejaky zbarvení nebo je jen ciste cerna(mislím treba nejaky cmouhy)pres pocitac to nejde videt
avatar
battlemaster   |  31. července 2006, 17:28
Má na krku skunkstrap? (takový ten tmavý pruh na zadní straně krku)
avatar
Štěpán   |  2. srpna 2006, 20:30
Ten Skunkpás to nemá, a kytara je vyjma krku celá černá...
avatar
Henry   |  3. srpna 2006, 07:44
Pls lidi, má tato kytara tremolo, které se dá dát pryč bez problémů? Nebo je tam na pevno? A jak je to u většiny kytar? Je ta páka oddělávací? Díky moc!
avatar
james bond   |  12. srpna 2006, 10:18
Ctu tady porad ze je lepsi pridat si penize a koupit si kytaru se zamkama.....dovoluji si nesouhlasit........je tu totiz par veci........1. clovek ktery nikdy neserizoval kytaru bude mit znacni probles s floydrose(pocitam ze kdyz tam budou zamky tak ne k jednozvratnemu)...2. kytara se zamkama neni vhodna na koncert pokud nemas nejake kytary v zaloze(praskne ti struna a si vyrizeny(jestli nejsi takovy tatar ze ju zastrihnes a znova natahnes)) rozhodne si nemyslim ze tuhle kytaru vybiraji dobry kytarysti........takze pisu spis pro zacatecniky(to neznamena ze chci rict ze je na ni neco spatneho, klidne si dokazu predstavit ze bych si ji taky koupil......) mam kytaru se zamkama, je to sice super ale rozhodne bych to nedoporucoval jako prvni kytaru.........
avatar
Zíno   |   poslat mail   |  23. srpna 2006, 18:05
Henry: Termolo je tam v podstatě volně. Drží jen pružiny a zapřené o takové výškově nastavitelné spešl šrouby. Vybrapáka se normálně vytáhne. Je bez závitu, takže časem nedrží, ale jen se tak houpe...
avatar
Bárty   |   poslat mail   |  14. září 2006, 15:00
ta kytara má na p..u snímače!pískaj a se zvukem se díky tomu moc udělat nedá...doporučuji všem co maj levnější modely od Ibaneze aby zainvestovali aspo 1000,- kč do snímačů;-)
avatar
...   |  15. září 2006, 13:45
Chci si tuhle kytaru koupit a slyšel jsem na ní hodně chvály, akorát ten příspěvek od Bártyho mi trochu vrazil brouka do hlavy. Je to opravdu tak, jak to psal, nebo jaká teda je? Byl bych rád, za informace, dík Embarassed))
avatar
Bárty   |   poslat mail   |  15. září 2006, 14:28
pro....Embarassedpravdu je to tak jak sem uved!ty původní snímače sou na hovno...pokud z tý kytary chceš dostat lepší zvuk(což lze, jelikož ladí a hraje skvěle)tak zainvestuj do snímačů....je to čistě jen můj názor, ale po roční zkušenosti s původníma snímačema teď po měsíci s novym snímačem slyšim hodně velkej rozdíl;)
avatar
battlemaster   |  15. září 2006, 17:19
Pro začátečníka je to ale podle mě naprosto ideální kytara - naučit se může i na trochu horších snímačích a než se trochu zlepší, tak si snad ten litr aspoň na kobylkovej snímač od RM pickups našetří. Tak to teda plánuju já :-)
avatar
...   |  16. září 2006, 17:31
No, ještě se rozhoduju mezi tímhle kouskem a Ibanez GSA60 . O ty peníze navíc mi nejde, spíš by mě zajímalo, co z těch dvou je opravdu lepší volba...
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  20. září 2006, 11:54
4 Bárty:A za jaký snímače jsi to vyměnil ??????
avatar
Thomas   |   poslat mail   |  20. září 2006, 12:01
Já jsem slyšel , že ty původní snímače vyměnit za RMpickups ... ???
avatar
...   |  23. září 2006, 16:29
Viděl jsem jí v akci a nezdá se mi na ní být vůbec nic zlého. Jsem celkem z ní nadšený a uvažuju, jestli třeba zrovna Bárty na ty snímače neměl smůlu... Jen, co bude na skladě, tak si ji nejspíš kupuju Embarassed))
avatar
...   |  2. října 2006, 16:54
Tak nakonec jsem udělal razantní krok a objednal si Ibanez RG321HM WK, coz uz je asi jiny kafe ^^
avatar
Hane   |  16. října 2006, 17:12
No ja na tuhle kytaru hraju. A metal. Zni dobre. Je to takova univerzalnejsi kytara. A pokud chci mit nejaky drsnejsi zvuk, tak staci si koupit Ernie Ball struny 011. a je to. Ale je fakt ze neni nic extra, ale pomer cena - vykon je uzasny!
P.S.: Pro lidi, co chteji hrat metal a uvazujou o tehle kytare: Zkuste se podivat na novou radu kytar EVL od firmy Cort. Stoji sice o 1000,- Kč vic, ale asi jsou lepsi. O hooodne. A maji navic snimace EMG a to si myslim, ze uz o necem svedci.
avatar
Hane   |  16. října 2006, 17:23
A jeste bych dodal. Teda zase spis pro metalisty. Ze kdyz tuhle ketru zapojite pres jakykoliv efekt (napr. Zoom, Digitech,...), samozrejme s poradne zbarvenym, drsnym zvukem a jeste k tomu pres kombo od firmy Laney, tak mate zarucene skvele zkresleni a je to primo uzasne az slastne. V tomhle pripade tahle kejtra predci kde jakou kytaru. A ted jsem se seksakramentsky nabudil, ze musim jit hrat. Kuuurva!
avatar
iggyjr   |  18. října 2006, 19:56
zdar hane:-) je to dobrá kytarka:-)
avatar
woofer   |  21. října 2006, 14:50
GSA60 je o něco lepší než tenhle kousek....líp drží. zvuk má stejnej takže souhlasim s tuningem a investicí do RM snímačů...sou to výborný snímače který se vyrovnaj EMGčkám v klidu....a hlavně jsou Czech made takže dobrá cena
avatar
woofer   |  21. října 2006, 14:53
Hane: jenomže u těch Cortů když tam daj EMGčka a floyda(licencovanýho samozřejmě) tak musej ušetřit na něčem jinym...takže za ut cenu bych tomu nevěřil
avatar
Hane   |  21. října 2006, 15:11
No to je asi pravda ze na necem usetri jenom proto, aby tam byly EMGcka a Floyd rose.
avatar
MetalMick   |  21. října 2006, 16:08
Zdar..mam jedinej dotaz..jak drzi lazeni??diky
avatar
CHng   |  4. listopadu 2006, 08:55
cau hodi se tahle kytara na styl hudby jako je treba system of a down, bush, nirvana, mudvayne, audioslave, disturbed ??
avatar
Egon   |  29. listopadu 2006, 22:17
Mno, nějakej pátek hraju na SG G400, a tuhle bych si chtěl vyzkoušet jak ze zvědavosti, tak jako možný přínos. Trochu mi neni jasný, jak je na tom s kvalitou. Obecně vzato jsou Ibanézy kvalitní, ale tahle cenová skupina trochu zavání marketigem a mainstreamem. Jsem na ní zvědavej, zase bych nerad vyhodil peníze. Slyšel jsem, že kameny rády koušou struny, tremolo nedrží jak má (prej stačí přidat pružina) a ty snímače, no... Tak mi zajímaj nějaký vaše zkušenosti ohledně tohohle kusu. Nezajímá mi, jak někdo hodnotí typem: jooo, je krásná, hraje bombasticky, a takový ty řeči, který se píšou všude a ten kdo je píše, většinou tu kytaru ani nemá... Jooo,škoda že sem nechodí Rolf... Ten poradil snad každýmu.
avatar
Hane   |  30. listopadu 2006, 21:42
To EGON: tak si zajdi za Rolfem!
avatar
RE: metloš z 13. února 2006, 17:27
pashik   |   poslat mail   |  9. září 2007, 16:37
myslim ze pokud nemas nahradni nastroj v zaloze a na koncerte ti rupne struna.. jsi se zamkama pekne v pr.. tady sice taky, ale nechal sem si tremolo spadnout, pridal sem jeste jednu pruzinu a mam z toho pevnou kobylu. zamky nejsou pro metal to nejdulezitejsi Embarassed takze kdyz se to stane, za max pet minut muzu zase hoblovat.. .
avatar
Silko   |  21. září 2007, 23:40
SX SEG1-STD-BK alebo Ibanez-GRG170DX-BKN-GRG-serie

poradte ktora je lepsia ???

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
stigma   |  24. září 2007, 18:23
nepozna dakto tuto gytarku?? Yamaha RGX 320 FZ BL2...chcel by som vdiet vas nazor na nu...da sa porovnat s touto ? pls....
avatar
66slash66   |   poslat mail   |  25. září 2007, 19:51
uvazujem o tejto gitare, ale neviete ake kombo by sa k nej hodilo ? (take do 4-5 tisic)
avatar
RE: stigma z 24. září 2007, 18:23
Mr.Duck   |   poslat mail   |  24. prosince 2007, 01:19
Yamahu RGX320FZ BL2 Přesně mám, vynikající nástroj...původně sem plánoval ibanez RG370 nebo SA260...ale pak sem zkusil tuhle yamahu,a už bych jí nedal z ruky ani za gibsona :-)
avatar
SG mania   |  29. prosince 2007, 17:05
zvuk je jak bych to jen rekl...bleeeee....a ladeni?? nedrzi....trmolo??praska...jen si ji kupte auzijte si ji...no more cheap ibanez
avatar
filip   |   poslat mail   |  31. ledna 2008, 20:56
nazdar...chcem sa vas spitat ci je fakt vyhodne kupit o radu vysiu gitarku od tejto . su zamky vyhoda pre domace cvicenie?...a ta kobilka je taka vseliaka niaka ona na vysej rade ..na co sluzi? Embarassed:
avatar
Genesis   |   poslat mail   |  22. února 2008, 18:15
je to ta sama kytara jako tady v tom komplektu ?

http://www.musiccenter.cz/Ibanez-GRX70DXJ-PACK-BKN:26833
avatar
RE: kalba z 3. května 2006, 22:31
krejza   |   poslat mail   |  2. dubna 2008, 19:13
Kašlete na zámky není vůbec třeba tahle dost dobře drží naladění a je bombastická jak zvukem tak vzhledem. Metal 4ever Embarassed Embarassed

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
RE: Genesis z 22. února 2008, 18:15
krejza   |  2. dubna 2008, 19:16
Ne je o řadu nižší, ale vzhled je stejný akorát nahoře u ladění jsou takové zobáčky ani nevím na co jsou. Embarassed

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
RE: filip z 31. ledna 2008, 20:56
krejza   |  2. dubna 2008, 19:18
Na domácí stačí kytara bez zámků. Aspoň si to myslím já. Embarassed

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
Huks   |  7. dubna 2008, 20:30
tak dětska kdyby ste se chtěl podivat někdo tak tady je na youtube video teto kytarky je to propagace tak nevim čemu věřit. http://uk.youtube.com/watch?v=u_C-4XuXBzg
avatar
Kapky   |   poslat mail   |  20. dubna 2008, 21:21
ZdarecEmbarassed) mel bych otazecku k tehlete kytarceEmbarassed) zajimalo by me, jestli se necha oddelat to tremolo, abych se s tim nemusel trapit aa neustale to pri nejakem neopatrnem zavadeni ladit???? nekde jsem videl, ze nekdo pisal, ze tam jsou nejake dva srouby aa ze se jednoduse utahnou aa pak to je vsechno v pohode, tak se chci prave optat....

Mockrat Dikss za pomoc
avatar
RE: Kapky z 20. dubna 2008, 21:21
Warlock   |  24. dubna 2008, 13:59
Ahoj,proc bys sundaval tremolo????Ja mam tuhle kytaru rok a problem s ni neni.Lazeni docela drzi,ale po hrani z pakou se ti stuny trosku povoli,ale ne nejak extremne.Jak uz bylo asi tisickrat napsano:Ke kytare dostanes jednu pruzinu navic,kterou pridas da tremola k dvema co tam jiz sou-tremolo se zpevni.Pak staci vypodlozit predni stranu tremola(proste dat pod blok tremola z vrchni stranyt kytary kus drivka,nebo cehokoli).Tremolo se opre diky podlozce o telo,navic to jisti pruziny a mas v podstate pseudo pevnou kobylu a problem je vyresen.Takhle na ni hraju pul roku s kapelou a pohoda Embarassed.je to sice asi barbarska uprava,ale proc ne.A jako zlatou tecku muzes treba casem vymenit ladici koliky za pevnejsi a bude ti lazeni drzet jak skala.Peace Embarassed

Hodnocení produktu:   9 z 10

avatar
Já ne.... .D   |  3. května 2008, 21:14
Indonesie která hraje nej co jsem kdy slyšel.

Embarassed Souhlasím s předchozím komentem, a jen dodávám pár věcí.
Pokud dáte do tremola 3 pružiny vydrží vám tah i třináctek strun a to myslím mluví za dost. (To utáhne tak Zakk Wylde)...
Lazení je velice dobré jen bacha na kobylku když přelazujete nebo měnte struny! -> Tah je nevyvážený tzn je možné i poškodit lak. Pokud můžu doporučit tak 2 papíové kapsníky to vyřeší Embarassed

Hraje jako ďas!

Hodnocení produktu:   9 z 10

avatar
Johny   |  19. května 2008, 16:32
Super kytara za ty penize.Doporucuji nainstalovat cenove dostupne RM pickups.Nechci delat reklamu,ale s RM Custom Alnico u kobyly hraje opravdu skvele a po serizeni ma clovek pocit,ze hraje na nastroj mnohem drazsi serie.GRG rozhodne neni spatnou volbou,je to ale individualni zalezitost.Me ocaroval krk kytary,ktery je uzasne rychly,pripada mi o neco lepsi nez u RG serie.Za sebe davam 10bodu.

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
RE: Kapky z 20. dubna 2008, 21:21
Mr.Nikdo   |   poslat mail   |  1. června 2008, 10:13
Tak tudle kytaru mam asi neajk 3 roky... ladeni tremola je total na nic... hraje celkem slusne, ale casem to chce novou - ty money tam citit sou... co nejdriv Vymenit! snimace, stoji dost za pytel...

btw jak nekdo tady psal podlozit to mezi vrchni deskou a tremolem a dotahnout - reseni celkem na p*cu... mel sem to a na nic...
spis musis vyladit abys mel tremolo rovne a udelat 2 bloky dreva, kery narves mezi tremolo a telo, ale uvnitr jak mas pruziny... mimo jine lip to drzi... a dokonce to pridava SUSTAIN a pak dava yktara lepsi zvuk, ptze mas struny pruchozi skrz telo ;-) kdybys mel otazky dalsi a tak tak napis na majl a poslu ti treba aji obrazky jak to vypada s tema blokama ;-)

Hodnocení produktu:   8 z 10

avatar
Harva   |  20. června 2008, 13:15
Mam ji a davam za 10.Mam na ni jine snimace a ted si opravdu na nic nestezuju.Za ty penize jednoznacna volba.

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
Corey8   |   poslat mail   |  24. června 2008, 11:00
CUS zakladam metalovou skupinu...a chtel bych vedet jestli ma cenu si kupovat tuhle kytaru jestly se nehodi jen na uceni,domaci hrani a tak pls poradte neni na kapelu moc levna?
avatar
RE: Corey8 z 24. června 2008, 11:00
ZDR   |  9. července 2008, 00:28
abych ti pravdu řekl kup si radši se zámka pokud chceš hrát něco tvrdého.Jinak tuhle kytaru mám a při použití tremola(vibrapáka) se trochu rozladí tak bych si koupil se zámkama dnes jsem jí zkoušel (se zámkama ibanezku o 2000 víc) hraje dobře ale taky záleží na aparatuře co máš. Embarassed Embarassed ale jinak doporučuju je dobrá o jeden stupeň míň za rozladění (snímače a HB vpoho)

Hodnocení produktu:   9 z 10

avatar
sleepwalker   |  14. července 2008, 14:57
rozhodně je dobrá i na metal když se vymění snímač a zablokuje tremolo, které je tam akorát tak na rozladění jak již psalo hodně lidí. já ji používám jako náhradu za Jackson RR3. zvukově je na tom trochu hůř, ale není to uplně nejhorší když pominu ten tlustý krk.
avatar
RE: pashik z 14. ledna 2006, 17:25
michal   |   poslat mail   |  29. července 2008, 23:21
umite hrat na kytaru?

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
Corey8   |  30. července 2008, 22:10
Ja jako umim hrat nejsem zadnej zacatecnik ale nemam penize na lepsi kytaru neni to fakt kytara jen pro zacatecniky,?
avatar
peTa   |   poslat mail   |  26. února 2009, 20:44
tak ňáko uvažuju že bych si tudle kejtru koupila.Ale chtěla sem se woptat,jestli ta černá kytara má nějak tmavší krk nebo je stejnej jako třeba u červený nebo žlutý?páč mě se zdá že je u tý černý ten krk tmavší..ale to mi může jen tak připadnout.A koukám že tady si jí kupujou převážně metalisti prostě tvrdá hudba.A já si tak říkám,jak by na to zněl třeba punk?ono to je jedno,ale kdybyste napsali co si mylíte,budu ráda Embarassed..díky
avatar
Rider   |   poslat mail   |  16. dubna 2009, 21:16
Na punk v pohodě, ale přišetřil bych a koupil 270B se zámkama. Na téhle je kvůli rozlazování kytary při každém použití skoro nemožné tremolo využít (tedy pokud ho chceš využívat, jinak ho stačí fixnout a ok). Zvuk solidní, ale jak říkám radši trošku přišetřit a koupit se zámky. Jinak krk je stejný u všech barev - hrál jsem na modrou a černou a žádný rozdíl kromě barvy není Embarassed doporučuju odzkoušet osobně kamarád ji objednal přes net a došla mu ve stavu DD (dodělej doma).
avatar
Venda   |   poslat mail   |  31. května 2009, 12:07
chtela bych se zeptat jaka kytara je nejlepsi pro zatatecnika..hraju na akustickou 7 roku a chci prejit na elektriku tak by me jenom zajimalo ktera je pro zacatecniky dobraEmbarassed
avatar
arnir   |   poslat mail   |  27. června 2009, 17:45
je proste supr Embarassed
skoro vsechno sem cekal, ale docela me prijemne prekvapil dlouhy sustain(dozvuk) Embarassed
pro zacatecniky mozna az moc dobra Embarassed

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
RE: Warlock z 24. dubna 2008, 13:59
arnir   |   poslat mail   |  28. června 2009, 13:02
tohle presne me taky napadlo.
na prodejne sem zkousel ve standartnim ladeni a pohoda, co me ale nenapadlo je ze kdyz to das treba dropped C tak maji struny nulovy tah protoze se tremolo uplne vyvrati tahem pruzin a struny jen drnci. staci teda pridat tu jednu pruzinu co je v baleni a necim to vypodlozit. na standartni je to dobry zas tak moc se to nerozladuje ale na podladeni je to skoro nehratelny
avatar
RE: arnir z 28. června 2009, 13:02
Fru   |  28. června 2009, 21:56
No a co takhle to prostě jen seřídit? Hm?
avatar
arnir   |   poslat mail   |  29. června 2009, 13:25
to teda nevim jak to myslis, vzdyt to nema zamky a je to dvouzvratny, tak je jasny ze kdyz je malej tah strun ze se to prohne dolu nevim co chces serizovat?
avatar
RE: arnir z 29. června 2009, 13:25
Fru   |  29. června 2009, 22:47
Například pružiny. Buďto povolíš šroubky co je drží (pokud to jde), nebo ubereš pružinu, případně pružinu ubereš a šroubky přitáhneš. Prostě podle toho co to vyžaduje. Každá kytara s dvojzvratným tremolem se dá takto seřídit.
avatar
Vojtmen   |  4. října 2009, 05:10
U týhle kytary není zas až tak noc co řešit. Kámoš jí má, vyměnil na ní po čase snímače. Ibanez dělá dobrý věci, to se prostě nedá zapřít. Já mam od ibanez jednu z těch levnějších baskytar a rozhodně si na ní nemůžu stěžovat a po výměně snímačů už tuplem ne. navíc jak už bylo řečeno drží dobře i bez zámků, což nemůžu říct třeba o bratrovo squiru, tremolo použeje tak třikrát a může zase ladit.

Hodnocení produktu:   10 z 10

avatar
RE: Mr.Nikdo z 1. června 2008, 10:13
Nik   |   poslat mail   |  6. listopadu 2009, 19:48
zdarec borče chcu se tě zeptat jak si vykutil ty `bloky` na ibanezku.kdyžtak napiš na email niking@seznam.cz jinak ty snímače sou totalne na nic pískaj a cinkaj a nedělá to dobrotu jinak lazení není až tak strašné a o tremolu nemuzu nic rict protoze nemam vibrpaku.pro uplnyho zacatecnika vyborna kytara pro cloveka co vyzaduje uz neco vic kytara na prd
avatar
ceckokrutor   |   poslat mail   |  14. ledna 2010, 08:28
tu kejtru mam 2 roky hraju sni v kapele hrajeme DEATH GORE coz je jeden z nejtvrdsich stylu metalu a muzu rict ze sem spokojenej nejspis to bude tim jakej chytnete kdo kus jinak tunning:100procentne ja sem si osobne tam narval 5 pruzin a nehne se ani kdybych chtel jinak snimace do nich urcite zainvestujte ja osobne si chci koupit lepsi ale jinak zatim mi vyhovujou a jinak piskaj pri extremnim zkresleni jinak ubec sou to celkem libove snimace single je cistej zadnej BRUM coz je na tak levnou kejtru moc dobry jinak HB u kobilky krasne ostrej riznej zvuk doporucuju kteto kytare efekt: ULTRA METAL UM300 BEHRINGER vic fekalne grindove hutnej zvuk snad uz nejde Embarassed ja sem sni spokojen
avatar
ptamar   |  29. listopadu 2010, 17:59
Co myslíte Ibanez GRG170DX nebo Cort X 6?
avatar
tomas   |  2. března 2012, 21:23
je to asi hloupa otazka ale moc toho nevim ... ty kytary dodavaj uz se strunama nebo bez strun ? dekuji za odpoved
avatar
Kostěj   |  3. března 2012, 08:00
Se strunama
avatar
tomas   |  3. března 2012, 19:43
dik
Celkové hodnocení produktu:   Hlasovalo celkem uživatelů:   13     Průměrné hodnocení: (9,62 z max 10)

Jméno nebo přezdívka:
* pokud jste přihlášeni, vyplní se automaticky dle Vašeho nastavení v uživatelských službách

Váš email:
* pokud jste přihlášeni, vyplní se automaticky dle Vašeho nastavení v uživatelských službách
* Email je chráněn proti vyhledávání spamovými roboty. Na stránce se vůbec nezobrazuje a otevření poštovního klienta obsluhuje speciální skript.

Váš příspěvek:

Very Happy Smile Sad Surprised Shocked Confused Cool Laughing Mad Razz Embarassed Crying or Very sad Evil or Very Mad Twisted Evil Rolling Eyes Wink Exclamation Question Idea Arrow

Hodnocení produktu (10=nejlepší, 1=nejhorší):

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
nechci hodnotit
spam
 

Upozornění:
Diskuze slouží výhradně k výměně zkušeností o produktu. Dotazy na dostupnost, objednávky, ceny ani další dotazy adresované pracovníkům AUDIOTEK MUSIC CENTER nemohou být touto cestou zodpovězeny a budou proto smazány. Využijte prosím bezplatné linky 800 111 170, nebo email na našeho operátora shop(zavinač)musiccenter.cz, kde vyřídíme nebo zodpovíme jakýkoliv Váš požadavek nebo dotaz.

V případě, že jste nespokojeni s přístupem kteréhokoliv pracovníka z našeho teamu, napište nám prosím na email feedback(zavinač)audiotek.cz, kde se Vaší případnou stížností budeme podrobně zabývat. Naší prioritou je především Vaše spokojenost, zajímá nás proto Váš názor, jelikož se učíme od Vás.

Audiotek Music Center

 

Využíváte zastaralý typ prohlížeče Internet Explorer 6.
Stránky se nemusí zobrazovat korektně.
Prosím nainstalujte si nejnovější verzi Internetu Explorer.

 

Chcete naistalovat nejnovější verzi Internetu Explorer ?